< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Pamet je najbolje raspoređena stvar na svijetu - svatko misli da je ima dovoljno.

 Linkovi
Čovjek-vadičep sreće ženu-ribu

Pseće priče

Pisac prostih priča

 06.11.2007., utorak

objašnjenje neobjašnjivog

Image Hosted by ImageShack.us
Kupaonica je bila mala, pa je gazda, da smjesti mašinu za pranje rublja, izvadio umivaonik. Zbog toga smo se umivali, prali ruke i zube nad kadom. Živio sam u stanu s tom kupaonicom više od tri mjeseca, zajedno sa Svinjom.

Jednoga dana mi se prisralo. Otišao sam do kupaonice, u kojoj je bio i wc, ali su vrata bila zaključana. Unutra se Svinja ubacio u kadu. Daj, otvori, samo na čas, pozvao sam. No njemu se nije izlazilo iz tople vode, premda je trebao samo zakoračiti jednom nogom na pod i ispružiti ruku da otključa vrata. Pa da mi sve zasmrdiš! - derao se iznutra. Nije mi preostalo ništa drugo nego pričekati pola sata da izađe.


- Nastavak priče možete pročitati u knjizi "Pudli lete na jug".





- 13:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #